Vanlige spørsmål - overnattingoslo.wpx.no

Insjekk

Utlevering av nøkkel

Du kan hente nøkkelen fra kl. 15.00 på ankomstdag. Etter dette tidspunktet kan nøkkelen hentes når som helst. Døgnåpen nøkkel utlevering. Se vedlegget i booking bekreftelsen hvor den hentes.

Nøkkelen ligger på utleveringsstedet i hele leieperioden om du kommer senere enn avtalt.

Parkering i området

Det er godt med parkering i området. Det kan hende du må kjøre et par ganger rundt i kvartalet om du kommer på et ugunstig tidspunkt. De fleste finner en grei parkering i nærheten. Det er mange plasser med og uten parkometer i området.

Under oppholdet

Har jeg tilgang til kjøkken og tilhørende redskaper?

Rommene i 1. til 4. etg. inneholder minikjøkken med 2 kokeplater, kjøleskap samt bestikk og skaffetøy. Det er kun tillatt å koke på rommene, ikke steke.

Kan jeg få tilgang til vaskemaskin?

Vaskerom i kjeller er tilgjengelig.

Kan jeg få tilgang til internett/Wifi?

Alle rommene har tilgang internett fra Telenor/GET, hvilket nettverk du skal velge og passord er beskrevet i ordrebekreftelsen som sendes pr. e-post umiddelbart etter bestilling. Oversikten over koder er også slått opp i korridoren. Linjene er ikke kraftige nok til streaming.

Er det tiltatt med husdyr?

Det er totalforbud mot alle typer husdyr. Brytes denne bestemmelsen blir du avkrevet kr. 2.500 for totalrengjøring.

Røyking er totalforbudt

Det er totalforbud mot å røyke på rommet, totalforbud mot å røyke ut av vinduet og å røyke på fortauet ved dørene. Røyker du på rommet koster det deg kr. 2.500 for totalrengjøring + tapt utleie av rommet. Ønsker du røyke har vi satt opp askebeger ute i bakgården.

Ekstraseng

Vi har kun 1 eller 2 sengs rom. Det betyr max 1 eller max 2 personer på rommet enten det er barn eller voksne. Vi har ikke anledning til å sette inn en ekstra seng. Rommene er ikke godkjent for det.

Åpne for andre uten nøkkel

Du må IKKE åpne hoveddøren for andre som ikke har nøkkel.

Feil/mangler i leiligheten

Oppdager du ting som ikke er i orden vennligst ring oss på 95 94 33 44 mellom 08.00 – 16.00. Eller benytt kontaktskjema til høyre.

Utsjekk

Hvor leverer jeg nøkkel?

Nøkkel legges i nøkkelsafe ved inngangsdør senest kl. 12.00 ved endt leieforhold.

Sen utsjekk

Innen kl. 12.00 på avreise dagen må nøkkel være levert i safen ved inngangsdøren og rommet forlatt. Ønsker du sen avreise tilbyr vi dette som en tilleggstjeneste. dette kan bestilles ved booking av rom. Avreise tidspunkt vil da bli senest kl. 14.00

Generelt

Jeg får ikke logget på

Om du har oppgitt feil passord mange ganger på rad vil du bli blokkert i systemet. Om du er blitt utestengt kan du be om åpning av konto igjen ved å sende en forespørsel via kontaktskjema på denne siden.

Feilmelding ved betaling

Feil navn – navn på kreditkort og betaler (kontaktperson) må være identisk Navn som er preget på kreditkortet må være identisk med det navn du har oppgitt som betaler. Du kan enkelt løse dette ved å logge deg på systemet også velge «endre konto» fra menyen og oppdatere «Fornavn» og «Etternavn» slik at dette blir identisk med det som er preget på ditt kreditkort.

Ikke dekning på konto – feilkode 51
Du må ha dekkning på konto for å bestille. Om du får f.eks feilkode 51 betyr det at du ikke har dekkning på din konto. Om du mener at du har dekkning på konto og likevel får feilkode 51, må du kontakte din bank (feilkoden vil også oppstå om du har reservasjoner som overgår din beløpsgrense, eller f.eks. om din ukentlige beløpsgrense er oversteget).